9/17/2013

Beaders United First Color Challenge

It was still sometime in spring when I was invited to join an ETSY Team - Beaders United, established by nice fellow beaders - a kind and friendly community to join, once you are passionate about beads. They have organised their first color challenge - and I decided - if I can make something by the given deadline, I surely will enter the challenge. This was the color palette I chose :) / Még tavasszal történt valamikor, hogy meghívást kaptam, hogy csatlakozzam a Beaders United csapathoz azt ETSY-n, amit kedves gyöngyös ismerősök alapítottak - kedves barátságos csapat tele tehetséges gyöngyösökkel. Éppen akkor rendezték az első színpaletta kihívást - és úgy döntöttem - ha a határidőig elkészülök azzal az ékszerrel, amit kitaláltam, akkor szívesen nevezek vele. A két skálából én ezt választottam :)


I made the neckpiece below - and the real surprise came, when upon member's votes I was chosen to be the WINNER :) Thank you - I am so grateful :) The prize I got from Sandy Tally was a great beady pack full of purple Swarovskis, ultrasuede, beadbacking spacers, beads - I used those treasures greedily before I made any photo of it...Soooorry/ Az alábbi nyakéket sikerült időre elkészítenem és legnagyobb meglepetésemre a tagok szavazatai alapján én nyertem  :) Köszönöm szépen, nagyon megtisztelő! A nyereményem pedig egy gyöngyös csomag volt Sandy Tally-től tele lila swarikkal gyöngyökkel ultrasuede-dal és hímzőalappal - annyira mohón elhasználtam őket, hogy le sem fotóztam.....bocsi.....)





1 comment: