8/10/2012

Sziporkázó Nyári Nap/ Sparkling Summer Sun

A Battle of the Beadsmith 2012 versenymunkám után (amit teljesen leszívta az energiáimat és nem lett annyira olyan, mint amilyet igazán szerettem volna) - kicsit rápihenve, megihletődve készült el ez a nyakék.
 
 
A régebbi Sziporkázó Szenvedély és a hasonló csontfaragott Bali kabosonnal készült Belső Mosoly karkötőim nyomán, és azok színvilágát továbbfejlesztve született meg ez a mesés ékszer. 


A BOTB munkámat kb. 107 000 ember látta a Facebookon és olyan erős mezőnynek lehettem tagja, hogy az igazat megvallva úgy érzem, muszáj egyre jobbnak és jobbnak lennem, tökéletesítve a színösszeállításaimat, textúráimat és ez egyre precízebb dizájnokat. 


Ez persze azt is jelenti, hogy ezentúl biztosan lassítani fogok a tempón, és bár a hímzés gyorsan megy, az előkészülteteket, a tervezést nem fogom elsietni.

  
 
Ne kérdezzétek mennyibe került az alapanyag, csupa bronz, arany, Swarovski, sárgaréz .....mindent összefésültem az itthoni készleteimből, hogy a lehető legigényesebb ékszer születhessen meg belőle.
Sajnos a fotókkal továbbra sem vagyok megelégedve, de azért remélem így is tetszik nektek :)


Az EBW Augusztusi kihívására készült, szavazni is tudtok rá a http://www.etsy-beadweavers.blogspot.hu/2012/08/voting-for-august-challenge-hot-hot-hot.html - 23-as számmal szerepelek a jobb oldalon. Másik magyar résztvevő is indult, Vicus barátnőm, tessék támogatni a szavazataitokkal :) 

***********************************************

This necklace was created for the EtsyBeadWeavers (EBW) Team’s August 2012 challenge "HOT". Sparking summer sun - with burning flames or caressing sunbeams - fills you up with energy, motivation and positivity.
Please visit our team blog, http://www.etsy-beadweavers.blogspot.com between the 9th and 15th of August and vote for your favorite entry.

This Art Neck Piece was inspired by my favourite gold shade called Gold Iris. I chose a balinese hand carved bone face cabochon as centerpiece, which which is very rare, tribal and 100% handmade. The stones are Swarovski rivolis in different sizes and colours.

This collar is beaded with over 20 000 beads from finest delicas up to twisted bugle beads. The inner lenght of the collar is 16 1/2 inches (approx. 42 cm) closing with a golden leaf toggle clasp – can be adjusted upon request. The middle of this neckpiece is 6 1/2 in (16 cm) long including the fringe. The backing is antique gold lambskin from an italian tannery of Solofra.




6 comments:

Orsi said...

Jaj, én nem is találok szavakat!!! Talán a mestermű...? Vagy valami ilyesmi:-)

Kisnyul / Andi said...

Igen ez már iparművészeti alkotás....szavaztam, és drukkolok!

feherkriszti said...

Fantasztikus mestermunka!

Las Cositas de Lyra said...

It is an exquisite and wonderful beadwork!!!
Luck!!!

Mézesmama said...

GYÖNYÖRŰ:..én is szavaztam!

Illésné Klementisz Angéla said...

Megnéztem a többiek munkáját is, valóban szépek, DE nálam egyértelműen te nyertél :)