9/01/2012

Fiorentina

Nem titok, hogy sok helyen jártam már és az egyik örök nagy kedvencem Firenze, májusban varázslatos - ahogy mindenhol friss a levegő, nincs még kánikula és minden virágzik - lilaakác lugasok és díszcserjék zsongító illata leng be mindent. 


A kedvenc helyem a domb tetején, a San Miniato al Monte lépcsője - az odafelé vezető út telis tele van mediterrán ciprusokkal és babérbokrokkal - örökzöldekkel és gyönyörű parkokkal.

 

Fent a dombtetőn áll az 1080 körül épült templom - csupa fehér és zöld márvány aranyozott díszekkel, körülötte pedig a gazdag firenzei családok síremlékei.


Pápák, Mediciek, igazi reneszánsz emlékkert. Ha az ember szerencsés, az orgonista éppen gyakorol, amíg megpihenek a lépcsőn és nézem ahogy éled a város :) Mindennek friss örökzöld és jázmin illata van keveredve mindenféle mediterrán fűszerével....


Legszívesebben ott élnék a közelben, hogy minden napom így kezdődjön :)


Tegnap megint eszembe jutott - lehet, hogy azért, mert vége a nyárnak, vagy azért, mert valami zöldet szerettem volna hímezni.....


Íme a végeredmény - Fiorentina Nyakék :) Egy régebbi Boboli kert nevű nyakláncom továbbfejlesztése.....és az igazat megvallva nem tudok betelni vele :)






9 comments:

Zsu said...

Gyönyörű :)

Cs.Enikő said...

Én sem tudok betelni vele. :) Csodás!!!

Las Cositas de Lyra said...

It's a wonderful beadwork!!!

Gabessz said...

Varázslatos!!!

Anonymous said...

Hey! I just found out about your shop, and I think your creations are SO AMAZING, I have never seen anything quite like it, I would LOVE to do a few reviews on my blog, latterdaystyleblog.blogspot.com

email me if you are interested: latterdaystyle @ gmail.com

NÉVTELEN said...

Ha igazán szereted az exedet, és vissza akarod kapni, függetlenül a szakítás okától, politikai hatalomra vágysz, meg akarsz gyógyulni bármilyen betegségből. Bármi legyen is a helyzete, lépjen kapcsolatba a „Voodoo Lord”-val a „voodooconnect60@gmail.com” címen, hogy megoldásokat találjon a problémáira... és sok csodálatos és rendkívül hétköznapi dolgot csinált... Ha saját tanúvallomását szeretné megszerezni, lépjen kapcsolatba a voodoo Lorddal a (voodooconnect60@gmail.com) címen, vagy felveheti vele a kapcsolatot Whatsappon keresztül (+234-8097014925), és egy próba meg fogja győzni. ..

Hedi said...

A szerelem akkor szép, ha van valaki, aki kiegészíti. Voodoo Lord egy igazi varázsló, és egy nagyon egyedi és erős ember, akinek bölcsessége van. Nem tudtam teherbe esni, mert termékenységi problémáim voltak. A férjem emiatt vált el tőlem. Annyira aggódtam, mindig sírtam, és még az öngyilkosságon is gondolkodtam, de egy barátom bemutatott Voodoo Lordnak, aki szintén segített neki megoldani a saját problémáját. Megadta az e-mail címét, felvettem vele a kapcsolatot és mindent elmagyaráztam. Biztosított, hogy segíteni fog, hogy ne aggódjak. A Voodoo Lord örömet hozott az életembe és a családomba, visszahozta hozzám a férjemet lelki erejével, teherbe ejtett, különleges erejével meggyógyította a nővérem rákot. Voodoo Lord valóban tehetséges, és nagyon jó ember, aki igazán tudja, hogyan kell elvégezni a munkáját. Ha nem Voodoo Lord, az életem romokban hever. Köszönöm szépen Voodoo Lord, soha nem fogom abbahagyni arról beszélni, hogy milyen nagyszerű és hatalmas vagy. Szavakkal nem lehet kifejezni, milyen jót tettél értem és a családomért, és úgy gondolom, hogy a szavak nem lesznek elegendőek a jó és nagyszerű munkád leírására. Ha spirituális segítségre van szüksége, miért nem futhat a Voodoo Lordhoz, forduljon hozzá az e-mail-címén: voodooconnect60@gmail.com vagy a Whatsapp +234 8097014925 telefonszámon, és ő segíteni fog. A Voodoo Lord ártalmatlan, biztonságos és megbízható, ezért forduljon hozzá most, hogy megoldja bármilyen problémáját.

Lantos Emese said...

Az elmúlt négy évben (HERPES VÍRUS) szenvedek, és állandó fájdalmaim voltak, különösen a magánéletemben. Az első évben hittem Istenben, hogy egyszer meggyógyulok. Ez a betegség elkezdett keringeni az egész testemben, és az orvosomtól kaptam kezelést, néhány hete kerestem az interneten, hátha kapok információt a betegség megelőzésével kapcsolatban, keresésem során láttam valakinek a vallomását. akit (HERPES VÍRUS) egy voodoo lord nevű férfi gyógyított meg, és megadta ennek a férfinak az e-mail címét és WhatsApp számát, és azt tanácsolta a súlyos betegségben szenvedőknek, hogy vegyék fel vele a kapcsolatot, hogy segített neki meggyógyítani a rákot több mint 5 évvel ezelőtt, és a rákot. soha nem jött vissza, és teljesen meggyógyult. Ezért írtam a voodoo lordnak, és elmondtam neki (HERPES VÍRUSOM) azt mondta, ne aggódjak, hogy meg fogok gyógyulni. Soha nem hittem el, de próbát kellett vállalnom, mert nagyra értékelem az életemet, az egészségemet és a kényelmemet. Az összes eljárás és gyógymód után, amit ez az ember adott nekem, néhány héttel később változásokat kezdtem tapasztalni az egész testemben, és a voodoo Lord biztosított arról, hogy meggyógyultam. Egy idő után elmentem az orvosomhoz a kórházban, hogy megerősítsem, meggyógyultam-e végre, és orvosilag megerősítették, hogy meggyógyultam, és az orvosom nagyon meglepődött. Szóval bátran tanácsolhatom minden szervezetnek, aki bármilyen betegséggel küzd, hogy lépjen kapcsolatba a voodoo lorddal. E-mail:::: voodooconnect60@gmail.com, WhatsApp: +2348097014925

névtelen said...

Csak szeretném megragadni az újabb alkalmat, hogy tanúságot tegyek arról, mit tett értem ez a nagyszerű varázsló, Voodoo Lord. Amikor először kapcsolatba léptem vele, segített helyreállítani a békét, a szeretetet és a boldogságot a házasságomban azáltal, hogy teherbe ejtett, a férjem pedig abbahagyta a csalást, és elkezdett felelősségteljesen viselkedni. És most éppen arra késztette a férjemet, hogy megkapja a régóta esedékes előléptetését a munkahelyén, egyéb juttatásokkal együtt. Most a boldogság egy újabb szintje a családomban ennek a nagyszerű, erőteljes és hatékony varázslónak köszönhetően. Vedd fel vele a kapcsolatot most, és kérj tőle segítséget az elérhetőségeivel kapcsolatban voodooconnect60@gmail.com használhatod a whatsappot is + 234 8097014925... Csodákra képes, már másodszor is csodát tett velem.